PROJEKT CZASOWEJ ORGANIZACJI RUCHU 

Podstawą prawną związaną z zarządzaniem ruchem i wykonywaniem projektów organizacji ruchu jest Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (tj.Dz. U. z 2017 r. poz. 784 z późn.zm.).

Projekty czasowej organizacji ruchu należy składać w minimum trzech egzemplarzach, jeden projekt pozostaje w Zarządzie Dróg Powiatowych w Bytowie.

Projekt czasowej organizacji powinien zawierać:

Po uzyskaniu wszelkich uzgodnień, w tym opinii Komendy Powiatowej Policji w Bytowie  projekt należy złożyć do zatwierdzenia do organu zarządzającego ruchem na drogach powiatowych tj. Starosty Powiatu Bytowskiego.

 

 

PROJEKT STAŁEJ ORGANIZACJI RUCHU

Podstawą prawną związaną z zarządzaniem ruchem i wykonywaniem projektów organizacji ruchu jest Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 784 z późn.zm.).

Projekty stałej organizacji ruchu należy składać w minimum w dwóch egzemplarzach, jeden projekt pozostaje w Zarządzie Dróg Powiatowych w Bytowie.

Projekt stałej organizacji ruchu powinien zawierać:

W przypadku braków wzywa się Wnioskodawcę do uzupełnienia wniosku w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania. W sytuacji nie uzupełnienia wniosku we wskazanym terminie, sprawa pozostaje bez rozpatrzenia.

Po uzyskaniu wszelkich uzgodnień, w tym opinii Komendy Powiatowej Policji w Bytowie projekt należy złożyć do zatwierdzenia do organu zarządzającego ruchem na drogach powiatowych tj. Starosty Powiatu Bytowskiego.