Przetarg nieograniczony na naprawę drogi powiatowej nr 1724G w miejscowości Wądół

Bytów: Naprawa drogi powiatowej nr 1724G w miejscowości Wądół
Numer ogłoszenia: 158134 - 2012; data zamieszczenia: 16.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 8222529, faks 059 8222529.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa drogi powiatowej nr 1724G w miejscowości Wądół.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa drogi powiatowej nr 1724G w miejscowości Wądół, Gmina Kołczygłowy. Zakres robót obejmuje wykonanie naprawy nawierzchni asfaltowej przez ułożenie masy mineralno - asfaltowej, rozbiórkę istniejącego chodnika i ułożenie nowego oraz wymianę przepustu drogowego. Naprawa ta polegać będzie na: I Naprawa jezdni: 1) wyrównanie mechaniczne nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową - 14,5 t, 2) wykonanie koryt o głębokości 25 cm wykonywane mechanicznie - 221,0 m2, 3) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 20 cm - 221m2, 4) oczyszczenie mechaniczne nawierzchni - 221 m2, 5) skropienie nawierzchni emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy wiążącej - 221 m2 6) ułożenie warstwy wiążącej na istniejącej nawierzchni asfaltowej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm- 221 m2, 7) skropienie nawierzchni emulsją asfaltową przed ułożeniem warstwy ścieralnej - 221 m2 8) ułożenie warstwy ścieralnej na istniejącej nawierzchni asfaltowej z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm - 221 m2 II Remont chodnika: 1) wykonanie robót rozbiórkowych , 2) ułożenie chodnika z kostki betonowej szarej grubości 6 cm - 197 m2, 3) ułożenie krawężników betonowych o wymiarach 15 x 30 cm - 194 mb, 4) ułożenie krawężników najazdowych o wymiarach 15 x 22 cm - 22 mb, 5) wykonanie zjazdów z kostki betonowej kolorowej o grubości 8 cm - 19 m2, 6) ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 20 x 6 cm - 216 mb, 7) wykonanie ławy betonowej B-10 pod krawężniki - 10,80 m3. III Remont przepustu: 1) rozbiórka przepustu z rur betonowych o średnicy 40 cm - 15 m, 2) wykonanie studzienki ściekowej o średnicy 500 mm wraz z montażem wpustu ulicznego - 1 szt, 3) wykonanie nowego przepustu z rur PCV korugowanej K2 o średnicy 40 cm - 15 mb, 4) wykonanie nasypów, plantowanie i obrobienie skarp na czysto, 5) montaż poręczy sztywnych z rur średnicy Ø 60mm - 6mb, Zamówienie obejmuje wykonanie robót, zgodnie z Przedmiarem Robót stanowiącym Załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.11.00.00-1, 45.23.24.50-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian do umowy: 1. Wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, jeżeli ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych niemożliwych wcześniej do przewidzenia (realizowanych odrębną umową zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy), niemożliwe będzie dotrzymanie terminu zakończenia realizacji robót budowlanych podstawowych określonego w umowie. 2. Wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, jeżeli ze względu na konieczność zwiększenia zakresów rzeczowych elementów robót ujętych w kosztorysie ofertowym (popartych pisemnym uzasadnieniem zaakceptowanym przez Zamawiającego), niemożliwe będzie dotrzymanie terminu zakończenia realizacji robót budowlanych określonego w umowie. 3. Skrócenia terminu zakończenia realizacji umowy na pisemny wniosek Wykonawcy, jeżeli ze względu na konieczność wprowadzenia zmian do technologii robót lub wprowadzenia robót zamiennych lub rezygnacji z wykonania niektórych elementów robót (popartych pisemnym uzasadnieniem zaakceptowanym przez Zamawiającego) możliwe będzie skrócenie terminu zakończenia realizacji robót budowlanych określonego w umowie. 4. Wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy na skutek zaistnienia siły wyższej. O interpretacji zdarzenia siły wyższej i ewentualnym uznaniu przedłużenia terminu wykonania robót z tego powodu, będzie decydował Zamawiający w trakcie realizacji robót, po złożeniu pisemnego wniosku Wykonawcy. 5. Wzrostu wynagrodzenia wskutek zaistnienia okoliczności wynikających z postanowień w § 6 ust. 1 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdpbytow.pomorskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Bytowie, ul. Leśna 1, 77-100 Bytów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2012 godzina 11:55, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Bytowie, ul. Leśna 1, 77-100 Bytów. pokój nr 2 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączniki:

  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.doc 
  • Załączniki do SIWZ 1-6.doc 
  • Załączniki do SIWZ 1-6.pdf 
  • Załącznik nr 7 do SIWZ.pdf 
  • załącznik nr 8 do SIWZ.pdf 
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.pdf 
  • Pytania i odpowiedzi.pdf 
  • Zmiana do SIWZ - Zał. Nr 6 Wzór Umowy.pdf