Przetarg nieograniczony na dostawę betonowych prefabrykatów drogowych w 2013 roku

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

Bytów: Dostawa betonowych prefabrykatów drogowych w 2013 roku

Numer ogłoszenia: 162156 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.                                                                                            SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 8222529, faks 059 8222529. • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdpbytow.pomorskie.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.                                                      SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa betonowych prefabrykatów drogowych w 2013 roku. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa betonowych prefabrykatów drogowych w 2013 roku w następujących przewidywanych ilościach: 1) kostka brukowa szara cegła gr. 6 cm w ilości 1.300 m2, 2) kostka brukowa czerwona cegła gr. 6 cm w ilości 200 m2, 3) kostka brukowa szara cegła gr. 8 cm w ilości 300 m2, 4) kostka brukowa czerwona cegła gr. 8 cm w ilości 250 m2, 5) krawężnik szary o wym. 100 x 30 x 15 cm w ilości 1100 szt., 6) krawężnik szary wjazdowy o wym. 100 x 22 x 15 cm w ilości 100 szt., 7) krawężnik szary skośny gr. 15 cm w ilości 20 szt., 8) obrzeże szare o wym. 100 x 20 x 6 cm w ilości 200 szt., 9) obrzeże szare o wym. 100 x 30 x 8 cm w ilości 400 szt., 10) opornik szary o wym. 100 x 25 x 12 cm w ilości 50 szt., 11) płyta ażurowa szara o wym. 60 x 40 x 10 cm w ilości 50 szt., 12) płyta drogowa ażurowa (np. typu IOMB) o wym. 100 x 75 x 12,5 cm w ilości 1400 szt. Pozycja nr 12 - płyty drogowe należy dostarczyć do miejscowości Modziel Gmina Lipnica. Pozostałe materiały będą dostarczane według potrzeb na zlecenie Zamawiającego w ciągu 3 dni od daty zamówienia na drogi i ulice powiatowe w obrębie działalności Zarządu Dróg Powiatowych w Bytowie tzn; na terenie powiatu bytowskiego. Betonowe prefabrykaty drogowe dostawca zobowiązany jest dostarczyć na paletach za które nie będzie pobierana kaucja. Dostawca odbierze palety na własny koszt z bazy Obwodu Drogowego Nr 1 w Bytowie, ul. Leśna 1, 77-100 Bytów lub z bazy Obwodu Drogowego nr 2 w Miastku przy ul. Kujawskiej 13, 77-200 Miastko w terminie do 31.12.2013r. Nieodebrane palety w/w terminie przechodzą na własność Zarządu Dróg Powiatowych w Bytowie. Do cen jednostkowych poszczególnych asortymentów betonowych prefabrykatów drogowych należy doliczyć koszt załadunku, transportu i rozładunku. Powyższe prefabrykaty muszą odpowiadać następującym normom: - PN-EN 1338:2005 Betonowa kostka brukowa. Wymagania i metody badań; - PN-EN 1340:2004 Krawężniki betonowe. Wymagania i metody badań; - PN-EN 1339:2005 Betonowe płyty brukowe. Wymagania i metody badań. Betonowe prefabrykaty drogowe winny spełniać powyższe normy lub równoważne. W oparciu o art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje się prawo opcji polegające na tym, że Zamawiający gwarantuje realizację dostawy betonowych prefabrykatów drogowych w ilości 70 % wartości umownej, natomiast 30 % tej wartości będzie realizowane wg potrzeb Zamawiającego. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostaw zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.31.00-6. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.                                   SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenie w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; o • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3.2) • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;                                             SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdpbytow.pomorskie.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Bytowie, ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, pokój nr 10. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2013 godzina 11:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Bytowie, ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, pokój nr 2 (sekretariat). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.doc 
  • Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.pdf 
  • Załączniki do SIWZ.doc 
  • Załączniki do SIWZ.pdf