Bytów: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2012/2013 na terenie gmin: Bytów, Borzytuchom, Czarna Dąbrówka, Parchowo, Studzienice, Tuchomie z bazą w Bytowie
Numer ogłoszenia: 353408 - 2012; data zamieszczenia: 18.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 8222529, faks 59 8222529.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdpbytow.pomorskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych w sezonie zimowym 2012/2013 na terenie gmin: Bytów, Borzytuchom, Czarna Dąbrówka, Parchowo, Studzienice, Tuchomie z bazą w Bytowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na części, tj; usługi w zakresie zimowego utrzymania będą wykonywane: CZĘŚĆ Nr 1 - samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z własnym pługiem i piaskarką - 1 szt. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów, Borzytuchom, Tuchomie. W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg. (załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie Bytów). CZĘŚĆ Nr 2 - samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z własnym pługiem i piaskarką - 1 szt. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów, Parchowo, Czarna Dąbrówka. W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg. (załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie Bytów). CZĘŚĆ Nr 3 - samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z własnym pługiem i piaskarką - 1 szt. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów i Studzienice.
W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg. (załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie Bytów). CZĘŚĆ Nr 4 - samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z własnym pługiem i piaskarką. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów, Parchowo, Studzienice -1 szt. W załączeniu wykaz tras zimowego utrzymania dróg. (załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie Bytów). CZĘŚĆ Nr 5 - ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z własnym pługiem czołowym. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Parchowo i Czarna Dąbrówka z bazą w Bytowie - 1 szt. CZĘŚĆ Nr 6 - ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z własnym pługiem czołowym. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Parchowo i Studzienice z bazą w Bytowie -1 szt. CZĘŚĆ Nr 7 - ładowarka do załadunku mieszanki piaskowo-solnej na terenie bazy Bytów przy ulicy Leśnej 1, oraz usuwania zasp śnieżnych - 1 szt. (garażowanie na terenie bazy Bytów). Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: a) samochodów : - (CZĘŚĆ Nr 1) - praca (odśnieżanie i posypywanie) - 240 godz. - postój - 30 godz. - dyżur domowy - 50 godz. - (CZĘŚĆ Nr 2) - praca (odśnieżanie i posypywanie) - 240 godz. - postój - 30 godz. - dyżur domowy - 50 godz. - (CZĘŚĆ Nr 3) - praca (odśnieżanie i posypywanie) - 240 godz. - postój - 30 godz. - dyżur domowy - 50 godz. - (CZĘŚĆ Nr 4) - praca (odśnieżanie i posypywanie) - 240 godz. - postój - 30 godz. - dyżur domowy - 50 godz. b) ciągników: (CZĘŚĆ Nr 5) : - praca (odśnieżanie) - 150 godz. (CZĘŚĆ Nr 6) : - praca (odśnieżanie) - 150 godz. c) ładowarki (CZĘŚĆ Nr 7) : - praca (załadunek mieszanki piaskowo-solnej) - 250 godz. - postój - 50 godz. - dyżur domowy - 40 godz.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 45.52.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwości dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w SIWZ oraz określił warunki takiej zmiany. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w następujących przypadkach: a)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b)zmiana obowiązującej stawki VAT, c) zmiany regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy, d) zmian korzystnych dla Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdpbytow.pomorskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Bytowie, ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2012 godzina 10:55, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Bytowie, ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, pokój nr 2 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi wykonywane samochodem ciężarowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi wykonywane samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z własnym pługiem i piaskarką - 1 szt. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów, Borzytuchom, Tuchomie. (Załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie Bytów). Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: - praca (odśnieżanie i posypywanie) - 240 godz. - postój - 30 godz. - dyżur domowy - 50 godz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi wykonywane samochodem ciężarowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi wykonywane samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z własnym pługiem i piaskarką - 1 szt. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów, Parchowo, Czarna Dąbrówka. (Załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie Bytów). Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: - praca (odśnieżanie i posypywanie) - 240 godz. - postój - 30 godz. - dyżur domowy - 50 godz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi wykonywane samochodem ciężarowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi wykonywane samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z własnym pługiem i piaskarką - 1 szt. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów i Studzienice. (Załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie Bytów). Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:- praca (odśnieżanie i posypywanie) - 240 godz. - postój - 30 godz. - dyżur domowy - 50 godz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi wykonywane samochodem ciężarowym.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi wykonywane samochodem ciężarowym o ładowności co najmniej 8 Mg z własnym pługiem i piaskarką. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gmin: Bytów, Parchowo, Studzienice -1 szt. (Załadunek mieszanki piaskowo-solnej na bazie Bytów). Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: - praca (odśnieżanie i posypywanie) - 240 godz. - postój - 30 godz. - dyżur domowy - 50 godz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi wykonywane ciągnikiem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi wykonywane ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z własnym pługiem czołowym. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Parchowo i Czarna Dąbrówka z bazą w Bytowie - 1 szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: - praca (odśnieżanie) - 150 godz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi wykonywane ciągnikiem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi wykonywane ciągnikiem rolniczym o mocy min. 80 KM z własnym pługiem czołowym. Sprzęt ten będzie pracował na terenie gminy Parchowo i Studzienice z bazą w Bytowie -1 szt. Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe:- praca (odśnieżanie) - 150 godz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Usługi wykonywane ładowarką.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ładowarka do załadunku mieszanki piaskowo-solnej na terenie bazy Bytów przy ulicy Leśnej 1, oraz usuwania zasp śnieżnych - 1 szt. (Garażowanie na terenie bazy Bytów). Zakładane jest następujące wykorzystanie jednostkowe: - praca (załadunek mieszanki piaskowo-solnej) - 250 godz. - postój - 50 godz. - dyżur domowy - 40 godz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.52.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.