Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy na dostawę soli drogowej do piaskarek w sezonie zimowym 2012/2013 - zamówienie uzupełniające - Biuletyn Informacji Publicznej Zarząd Dróg Powiatowych w Bytowie

Biuletyn Informacji PublicznejZarząd Dróg Powiatowych w Bytowie

Ogłoszenie o zamiarze zawarcia umowy na dostawę soli drogowej do piaskarek w sezonie zimowym 2012/2013 - zamówienie uzupełniające

PZ.2721.1.2014

OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY

Bytów: Dostawa soli drogowej do piaskarek w sezonie zimowym 2012/2013 - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 5176 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 8222529, faks 059 8222529 , strona internetowa http://bip.zdpbytow.pomorskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa soli drogowej do piaskarek w sezonie zimowym 2012/2013 - zamówienie uzupełniające.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej do piaskarek w przewidywanej ilości łącznej 160 ton. Dostarczona sól drogowa z antyzbrylaczem, musi posiadać opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów, że może być stosowana do posypywania nawierzchni drogowych w zimowym utrzymaniu dróg, oraz atest Państwowego Zakładu Higieny potwierdzający, że produkt odpowiada wymaganiom higienicznym z przeznaczeniem do zwalczania gołoledzi. Dostawa będzie realizowana wg potrzeb na zlecenie Zamawiającego w ciągu 7 dni od daty zamówienia na place składowe w Bytowie i Miastku oraz na bazy na terenie gmin: Czarna Dąbrówka, Kołczygłowy, Tuchomie i Lipnica. W oparciu o art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje się prawo opcji polegające na tym, że Zamawiający gwarantuje realizację dostawy soli drogowej w ilości 50 % wartości umowy, natomiast 50 % tej wartości będzie realizowane wg potrzeb Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.71.00-2.

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

Zamówienie uzupełniające dotyczące zamówienia udzielonego w wyniku przeprowadzenia procedury przetargu nieograniczonego ogłoszonego w BZP

z dnia 07.09.2012r. pod nr 335786-2012. Nr przetargu nadany przez Zamawiającego PZ.2721.24.2012. Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, które są zgodne

 z przedmiotem zamówienia podstawowego i nie przekraczają 20% jego wartości. Zamówienie spełnia wszystkie przesłanki wymienione w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, co daje Zamawiającemu podstawę do przeprowadzenia zamówienia uzupełniającego w trybie z wolnej ręki.

 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • K + S Polska Spółka z o.o., Pl. Wiosny Ludów 2, 61-831 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

 

 

 

 

Autor dokumentu: Danuta Karpińska
Udostępnił: Janusz Mortas (2014-01-07, godz. 12:27)
Modyfikacja: Janusz Mortas (2014-01-10, godz. 11:07)
Odwiedzin: 2409