OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM CZĘŚCIOWYM |
Bytów: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych z podziałem na części
Numer ogłoszenia: 61607 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 059 8222529, faks 059 8222529.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdpbytow.pomorskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych z podziałem na części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych dróg i chodników na terenie powiatu bytowskiego z podziałem na części. Część I przebudowa drogi powiatowej nr 1198G na odcinku od granicy powiatu bytowskiego do miejscowości Wierszyno (wraz z miejscowością Wierszyno) oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1200G w miejscowości Gałąźnia Wielka Przedmiotowa dokumentacja swoim zakresem będzie obejmować: a) przebudowa drogi nr 1198G na odcinku 10,500 km, od granicy powiatu bytowskiego do miejscowości Wierszyno - poszerzenie drogi do 5,0 m , - technologia robót: na poszerzeniach i przekopach KR2, na istniejącej drodze wyrównanie ze wzmocnieniem i warstwą ścieralną z BBTM grubości 1,5 cm . - przebudowa istniejących zjazdów i skrzyżowań, - ścinka i uzupełnianie poboczy, - odtworzenie rowów przydrożnych, - przebudowa zniszczonych przepustów, - wymiana zniszczonych wpustów ulicznych i istniejących niedrożnych sieci kanalizacji deszczowej na nowe, - budowę lub przebudowę istniejących zatok autobusowych, - remont zniszczonych chodników, - oznakowanie pionowe. b) przebudowa drogi nr 1200G na odcinku 0,500 km w miejscowości Gałąźnia Wielka - poszerzenie drogi do 5,0 m , - technologia robót: na poszerzeniach i przekopach KR2, na istniejącej drodze wyrównanie ze wzmocnieniem i warstwą ścieralną z BBTM grubości 1,5 cm . - przebudowa istniejących zjazdów i skrzyżowań, - przebudowa zniszczonych przepustów, - wymiana zniszczonych wpustów ulicznych i istniejących niedrożnych sieci kanalizacji deszczowej na nowe, - budowę lub przebudowę istniejących zatok autobusowych, - remont zniszczonych chodników, - oznakowanie pionowe. Część II Przebudowa dróg powiatowych nr 1766G na odcinku DW nr 209 - Barnowiec - Łubno - Łobzowo - granica gminy Kołczygłowy na długości L=16 km, nr 1714G w miejscowości Łubno na długości L=250 mb i nr 1724G na odcinku Łubno - granica gminy Kołczygłowy na długości 4,6 km Przedmiotowa dokumentacja swoim zakresem będzie obejmować: a) droga powiatowa nr 1766G: - ułożenie warstwy wyrównawczo - wiążącej oraz warstwy ścieralnej typu BBTM grubości 1,5 cm, - odwodnienie powierzchniowe(rowy) - wymiana zniszczonych wpustów ulicznych i istniejących niedrożnych sieci kanalizacji deszczowej na nowe (w miejscowościach Łubno i Barnowiec), - przebudowa zniszczonych przepustów, - ścinka i naprawa poboczy, - remont chodników, zjazdów i zatok autobusowych (w miejscowościach Łubno i Barnowiec), - oznakowanie pionowe b) droga powiatowa nr 1714 i nr 1724G - poszerzenie drogi do 5,0 m , - technologia robót: na poszerzeniach i przekopach KR2, na istniejącej drodze wyrównanie ze wzmocnieniem i warstwą ścieralną z BBTM grubości 1,5 cm . - przebudowa istniejących zjazdów i skrzyżowań, - ścinka i uzupełnianie poboczy, - odtworzenie rowów przydrożnych, - przebudowa zniszczonych przepustów, - wymiana zniszczonych wpustów ulicznych i istniejących niedrożnych sieci kanalizacji deszczowej na nowe, - budowę lub przebudowę istniejących zatok autobusowych, - remont zniszczonych chodników, - oznakowanie pionowe, - na drodze nr 1724G należy wykonać dokumentację geotechniczną gruntów na których znajduje się przedmiotowa droga zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych Dz. U z 2012r. poz. 463 ) obejmująca ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych. Geotechniczne warunki posadowienia obiektów należy opracować w formie dokumentacji geotechnicznej, opierając się o zasady Instrukcji badań podłoża gruntowego budowli drogowych i mostowych Część III Przebudowa lub remont drogi powiatowej nr 1740G na odcinku DK nr 20 - Świeszyno - granica powiatu bytowskiego oraz przebudowa lub remont drogi powiatowej nr 1733G na odcinku DK nr 20 - DP nr 1740G (Świeszyno) Przedmiotowa dokumentacja swoim zakresem będzie obejmować: a) droga powiatowa nr 1740G na długości L= 7,26 km - poza terenem zabudowanym - remont - ułożenie warstwy wyrównawczo - wiążącej oraz warstwy ścieralnej typu BBTM grubości 1,5 cm, - odwodnienie powierzchniowe(rowy) - przebudowa zniszczonych przepustów, - ścinka i naprawa poboczy, - oznakowanie pionowe, - w terenie zabudowanym (Świeszyno) - przebudowa - ułożenie warstwy wyrównawczo - wiążącej oraz warstwy ścieralnej typu BBTM grubości 1,5 cm, - odwodnienie powierzchniowe (rowy) - wymiana zniszczonych wpustów ulicznych i istniejących niedrożnych sieci kanalizacji deszczowej na nowe, - przebudowa zniszczonych przepustów, - remont chodników, zjazdów i zatok autobusowych, - oznakowanie pionowe b) droga powiatowa nr 1733G na długości L= 3,13 km - poszerzenie drogi na łukach i w terenie zabudowanym do 5 m, - ułożenie warstwy wyrównawczo - wiążącej oraz warstwy ścieralnej typu BBTM grubości 1,5 cm, - odwodnienie powierzchniowe(rowy) - przebudowa zniszczonych przepustów, - ścinka i naprawa poboczy, - oznakowanie pionowe, Uwaga: Zamawiający posiada mapę do celów projektowych dla miejscowości Świeszyno, którą przekaże Wykonawcy. Część IV - przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1770G w miejscowości Studzienice na długości L=450 mb. Przedmiotowa dokumentacja swoim zakresem będzie obejmować: - wykonanie chodnika na długości L= 450 mb i szerokości 1,5 m po stronie prawej, - przebudowa istniejących zjazdów na posesje prywatne i drogi gminne, Część V - przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1714G w miejscowości Dretyń. Przedmiotowa dokumentacja swoim zakresem będzie obejmować: - wykonanie chodnika na długości L= 730 mb ( dwa odcinki długości L= 600 mb i L=130 mb), - przebudowa istniejących zjazdów na posesje prywatne i drogi gminne, Dokumentacja winna zawierać: 1. opis techniczny, 2. ogólny plan zagospodarowania terenu objętego opracowaniem, 3. powierzchniowe odprowadzenie wód opadowych poza terenem zabudowanym, 4. docelowe rozwiązania techniczne jezdni, poboczy, zatok autobusowych ewentualnych przepustów, zjazdów i skrzyżowań, 5. komplet wymaganych decyzji, opinii, uzgodnień, opracowań, raportów, warunków technicznych wymaganych stosownymi przepisami, niezbędnych do wykonania robót. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać do każdej z poszczególnych części: 1. Mapę do celów projektowych 2 Mapę ewidencyjną. 3. Projekt budowlany wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub uzyskanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę (opisano poniżej do każdej części). 4. Projekt budowlany: - Projekt architektoniczno - budowlany, - Projekt branży drogowej (opis, plan zagospodarowania terenu, konstrukcja, szczegóły), - Projekt innych branż wynikający z uzgodnień z gestorami istniejącego uzbrojenia, na przebudowę istniejących sieci, - Wykaz działek niezbędnych dla realizacji inwestycji, - Projekt stałej organizacji ruchu - oznakowanie pionowe po zakończeniu budowy, - Projekt elementów ochrony środowiska wynikający z decyzji środowiskowej, 5. Przedmiar robót z obmiarami i podziałem na etapy, 6. Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 7. Kosztorys inwestorski i Zbiorcze Zestawienie Kosztów - z podziałem na etapy. Podział na etapy do uzgodnienia z inwestorem na etapie opracowywania dokumentacji, 8. Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 9. Wersja elektroniczna całości zamówienia (pliki w formacie pdf., doc i dwg.) 10. Projekt należy wykonać w skali 1:1000 na terenach niezabudowanych i w skali 1 : 500 na terenach zabudowanych, 11. Nadzór autorski. 12. Przedstawienie koncepcji planu zagospodarowania terenu. 13. Pozostałe informacje niezbędne do wykonania zamówienia: a) Dane do opracowania dokumentacji projektowej, badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do sporządzenia dokumentacji Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt. b) Zamawiający ma prawo wglądu w materiały dotyczące opracowania oraz ma prawo wnoszenia uwag do proponowanych rozwiązań na każdym etapie realizacji umowy. Uwagi, uzupełnienia, korekty lub wyjaśnienia dotyczące dokumentacji projektowej, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia zgłoszone przez Zamawiającego, Wykonawca wykona nieodpłatnie w ramach zawartej umowy o zamówienie publiczne. c) Zaleca się przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. d) Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. Część I Warunkiem zakończenia przedmiotu umowy jest dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej z uzyskaniem pozwolenia na budowę (uzyskanie decyzji celu publicznego, decyzji środowiskowej, pozwolenia wodno - prawnego - jeśli będą wymagane) . Część II Warunkiem zakończenia przedmiotu umowy jest dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla drogi 1724G i uzyskanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę dla dróg 1766G i 1714G. Część III Warunkiem zakończenia przedmiotu umowy jest dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla odcinka drogi powiatowej nr 1733G i 1740G w miejscowości Świeszyno oraz uzyskanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę dla pozostałych odcinków dróg powiatowych (uzyskanie decyzji celu publicznego, decyzji środowiskowej, pozwolenia wodno - prawnego - jeśli będą wymagane) . Część IV i V Warunkiem zakończenia przedmiotu umowy jest dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz uzyskanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w rozdziale I SIWZ.
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1, 71.35.40.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dla części I, II i III wykonali minimum 1 projekt w branży drogowej o długości i zakresie opracowania nie mniejszej niż 2 kilometry, odpowiadające swoim zakresem opisowi przedmiotu zamówienia oraz dla części IV i V 1 projekt z zakresu budowy lub przebudowy chodnika o długości minimum 100 mb z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie;
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w projektowaniu w specjalnościach: dla części I, II i III - Projektant dla branży drogowej - 1 osoba, - Projektant dla branży sanitarnej - 1 osoba, dla części IV i V - Projektant dla branży drogowej - 1 osoba;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności – 5.
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na podstawie przepisu art.144 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w zakresie: a) terminu wykonania przedmiotu umowy, za obopólną zgodą stron, w następujących przypadkach: - w związku z przedłużającymi się uzgodnieniami branżowymi, które są niezbędne do zakończenia opracowania dokumentacji projektowej i uzyskaniem pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, - w związku z przedłużającym się postępowaniem o uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia - w wyniku rozszerzenia warunków technicznych koniecznych do uwzględnienia na etapie projektowania, - wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwych do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia. b) zmiany wysokości wynagrodzenia za przedmiot umowy w następujących przypadkach: - wystąpienia prac zamiennych lub robót dodatkowych, - ograniczenia przedmiotu umowy przez Zamawiającego, - zmiany stawki podatku VAT, c) zmianę zakresu zamówienia w związku z wystąpieniem prac zamiennych lub robót dodatkowych. 2. Przyjmuje się zasadę, że zmiana umowy w zakresie terminu musi wynikać z czynników obiektywnych, których wykonawca nie mógł przewidzieć przyjmując ogólnie istnienie niezbędnych, zgodnych ze stanem faktycznym dokumentów i tryb ich obiegu, kompletność materiałów wyjściowych i czas niezbędny na uzgodnienia z właściwymi instytucjami (wraz z czynnościami administracyjnymi uprawnionych organów). 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem ich nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdpbytow.pomorskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Bytowie, ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2016 godzina 11:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Bytowie, ul. Leśna 1, 77-100 Bytów, pokój nr 2 (Sekretariat ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 1198G na odcinku od granicy powiatu bytowskiego do miejscowości Wierszyno (wraz z miejscowością Wierszyno) oraz przebudowa drogi powiatowej nr 1200G w miejscowości Gałąźnia Wielka.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowa dokumentacja swoim zakresem będzie obejmować: a) przebudowa drogi nr 1198G na odcinku 10,500 km, od granicy powiatu bytowskiego do miejscowości Wierszyno - poszerzenie drogi do 5,0 m , - technologia robót: na poszerzeniach i przekopach KR2, na istniejącej drodze wyrównanie ze wzmocnieniem i warstwą ścieralną z BBTM grubości 1,5 cm . - przebudowa istniejących zjazdów i skrzyżowań, - ścinka i uzupełnianie poboczy, - odtworzenie rowów przydrożnych, - przebudowa zniszczonych przepustów, - wymiana zniszczonych wpustów ulicznych i istniejących niedrożnych sieci kanalizacji deszczowej na nowe, - budowę lub przebudowę istniejących zatok autobusowych, - remont zniszczonych chodników, - oznakowanie pionowe. b) przebudowa drogi nr 1200G na odcinku 0,500 km w miejscowości Gałąźnia Wielka - poszerzenie drogi do 5,0 m , - technologia robót: na poszerzeniach i przekopach KR2, na istniejącej drodze wyrównanie ze wzmocnieniem i warstwą ścieralną z BBTM grubości 1,5 cm . - przebudowa istniejących zjazdów i skrzyżowań, - przebudowa zniszczonych przepustów, - wymiana zniszczonych wpustów ulicznych i istniejących niedrożnych sieci kanalizacji deszczowej na nowe, - budowę lub przebudowę istniejących zatok autobusowych, - remont zniszczonych chodników, - oznakowanie pionowe..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności – 5.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa dróg powiatowych nr 1766G na odcinku DW nr 209 - Barnowiec - Łubno - Łobzowo - granica gminy Kołczygłowy na długości L=16 km, nr 1714G w miejscowości Łubno na długości L=250 mb i nr 1724G na odcinku Łubno - granica gminy Kołczygłowy na długości 4,6 km.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowa dokumentacja swoim zakresem będzie obejmować: a) droga powiatowa nr 1766G: - ułożenie warstwy wyrównawczo - wiążącej oraz warstwy ścieralnej typu BBTM grubości 1,5 cm, - odwodnienie powierzchniowe(rowy) - wymiana zniszczonych wpustów ulicznych i istniejących niedrożnych sieci kanalizacji deszczowej na nowe (w miejscowościach Łubno i Barnowiec), - przebudowa zniszczonych przepustów, - ścinka i naprawa poboczy, - remont chodników, zjazdów i zatok autobusowych (w miejscowościach Łubno i Barnowiec), - oznakowanie pionowe b) droga powiatowa nr 1714 i nr 1724G - poszerzenie drogi do 5,0 m , - technologia robót: na poszerzeniach i przekopach KR2, na istniejącej drodze wyrównanie ze wzmocnieniem i warstwą ścieralną z BBTM grubości 1,5 cm . - przebudowa istniejących zjazdów i skrzyżowań, - ścinka i uzupełnianie poboczy, - odtworzenie rowów przydrożnych, - przebudowa zniszczonych przepustów, - wymiana zniszczonych wpustów ulicznych i istniejących niedrożnych sieci kanalizacji deszczowej na nowe, - budowę lub przebudowę istniejących zatok autobusowych, - remont zniszczonych chodników, - oznakowanie pionowe, - na drodze nr 1724G należy wykonać dokumentację geotechniczną gruntów na których znajduje się przedmiotowa droga zgodnie z obowiązującymi przepisami (Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych Dz. U z 2012r. poz. 463 ) obejmująca ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych. Geotechniczne warunki posadowienia obiektów należy opracować w formie dokumentacji geotechnicznej, opierając się o zasady Instrukcji badań podłoża gruntowego budowli drogowych i mostowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa lub remont drogi powiatowej nr 1740G na odcinku DK nr 20 - Świeszyno - granica powiatu bytowskiego oraz przebudowa lub remont drogi powiatowej nr 1733G na odcinku DK nr 20 - DP nr 1740G (Świeszyno).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowa dokumentacja swoim zakresem będzie obejmować: a) droga powiatowa nr 1740G na długości L= 7,26 km - poza terenem zabudowanym - remont - ułożenie warstwy wyrównawczo - wiążącej oraz warstwy ścieralnej typu BBTM grubości 1,5 cm, - odwodnienie powierzchniowe(rowy) - przebudowa zniszczonych przepustów, - ścinka i naprawa poboczy, - oznakowanie pionowe, - w terenie zabudowanym (Świeszyno) - przebudowa - ułożenie warstwy wyrównawczo - wiążącej oraz warstwy ścieralnej typu BBTM grubości 1,5 cm, - odwodnienie powierzchniowe (rowy) - wymiana zniszczonych wpustów ulicznych i istniejących niedrożnych sieci kanalizacji deszczowej na nowe, - przebudowa zniszczonych przepustów, - remont chodników, zjazdów i zatok autobusowych, - oznakowanie pionowe b) droga powiatowa nr 1733G na długości L= 3,13 km - poszerzenie drogi na łukach i w terenie zabudowanym do 5 m, - ułożenie warstwy wyrównawczo - wiążącej oraz warstwy ścieralnej typu BBTM grubości 1,5 cm, - odwodnienie powierzchniowe(rowy) - przebudowa zniszczonych przepustów, - ścinka i naprawa poboczy, - oznakowanie pionowe, Uwaga: Zamawiający posiada mapę do celów projektowych dla miejscowości Świeszyno, którą przekaże Wykonawcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności – 5.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1770G w miejscowości Studzienice na długości L=450 mb..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowa dokumentacja swoim zakresem będzie obejmować: - wykonanie chodnika na długości L= 450 mb i szerokości 1,5 m po stronie prawej, - przebudowa istniejących zjazdów na posesje prywatne i drogi gminne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1714G w miejscowości Dretyń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotowa dokumentacja swoim zakresem będzie obejmować: - wykonanie chodnika na długości L= 730 mb ( dwa odcinki długości L= 600 mb i L=130 mb), - przebudowa istniejących zjazdów na posesje prywatne i drogi gminne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.20.00-1, 71.35.40.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2016.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności – 5.